Agenda

Regelmatig organiseren wij seminars, presentaties, (on-line) webinars, klanten- en relatiedagen. Daarnaast zijn wij vaak aanwezig op vakbeurzen en andere evenementen in het facilitaire werkveld. Een overzicht van de gepande evenementen:

Heeft u zich al ingeschreven voor het klantpanel op 11 mei en/of 6 juni?

Vindt plaats op 09 mei 2017 van 13:00 tot 19:00Wordt nader bekend gemaakt

Zoals u wellicht heeft gelezen in de afgelopen nieuwsbrief voert NPQ een onderzoek uit naar de mate van tevredenheid over de kwaliteit van dienstverlening. NPQ Solutions hecht veel waarde aan de mening van klanten en daarom willen we nog een stap verder; om de klanten te betrekken bij ontwikkeling van nieuwe diensten, bij toekomstig beleid en bij de verbetering van de dienstverlening heeft NPQ een klantenpanel ingesteld. Tijdens deze middagen op een centrale locatie in het land, denkt u mee in onze visie en op bepaalde thema’s.

Denkt u mee met ons op 11 mei en/of 6 juni?
Bent u klant van NPQ Solutions? En vindt u het leuk om mee te denken en te praten over allerlei onderwerpen, kortom wilt u uw mening laten gelden? Geef u dan nu hier op voor het klantenpanel via het aanmeldformulier of stuur een mail met uw naam en telefoonnummer naar shilgers@npqmail.com en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Aanmeldformulier klantpanel – Schrijf u nu in!

Contact
Als u nog vragen heeft, neem dan contact op met onze afdeling Communicatie, Saskia Hilgers, via telefoonnummer: +31(0)30 659 7411 of via shilgers@npqmail.com

Lees verder